Stacks Image 263

Themaboeken


Met een themaboek kunt u zich richten op een breder publiek. Dat maakt het zeer geschikt als premium of marketing-instrument voor de werving van nieuwe klanten. Of bestaande klanten — om ze bijvoorbeeld te interesseren voor nieuwe producten.
We geven enkele voorbeelden.

• U maakt horloges.
Wij maken een boek over tijd. Interviews met mensen die leven met de klok. Een topschaatser voor wie eenhonderdste seconde beslissend kan zijn. Een honderdplusser over zijn tijd van leven. Een dichter over de melancholie van het verstrijken van tijd. Een horlogemaker over de mechaniek van de tijd, de liefde voor een tandwiel en een springveertje. Een beurshandelaar die de hectiek achter zich laat en een yogacentrum begint, en praat over kwalitijd.
U kunt een eenvoudige uitgave maken als premium: bij elk verkocht horloge een boek(je). U kunt daarnaast een uitgebreide, gebonden versie maken als schitterend relatiegeschenk voor alle mensen die van belang zijn voor uw bedrijf.

• U bent een werving- en selectiebureau.
Wij maken een boek over succesvolle, bekende mensen over hun eerste baan.

• U verzorgt uitvaarten.
Wij maken een boek over troost. Over rouwverwerking.
Over nieuwe manieren van afscheid.

• U bent een bank. U sponsort de KNVB.
Wij maken een boek over alles wat voetbal
mooi maakt.

• U bent een parfumerie.
Wij maken een boek over De Neus en het belang van geuren.

Ook voor uw product of dienst bedenkt Guinevere graag een thema dat uw doelgroep zal aanspreken.



Voor het Alzheimercentrum maakte Guinevere het boek 'Het mooiste woord is herinnering', interviews met prominenten als Freek de Jonge, Linda de Mol, Maarten van Rossem en minister Edith Schippers en staatssecretaris Martin van Rijn over hun persoonlijke ervaringen met geliefden die dementie met dementie. Het boek verscheen in september 2016 en kreeg aandacht bij De Wereld Draait door en diverse kranten en tijdschriften.



Stacks Image 270